10x milej zákazník (Loretten)

10. listopadu 2015 v 12:00 | Fakynn
Už jste někdy pracovali v callcentru? A víte, jak je to někdy otravná práce?
Bloggerka Loretten nám o tom pověděla a rozškatulkovala zákazníky do 10 skupin. Osobně jsem něco podobného dělala a musím s klidnou duší říct, že má naprostou pravdu a s neklidnou povědět, že to je nevděčná práce.

Tudíž doporučuji přečíst článek z blogu http://loretten-s.blog.cz/:
________________________________________________________________________________________

Je to tak, děláte-li v callcentru, jste vystaveni srážce s blbcem mnohem častěji než je v běžném životě zvykem. Ale co se dá dělat, i taková průprava je do života nutná. A s jakými blbci se na lince srážím nejčastěji?

1. MIMÓZNÍ MAMINA
Jo? Že ti mám spočítat na jak dlouho ti vydrží ten sunar co máme v nabídce? A já asi vím, kolik toho tvoje děcko "sežere" že, jo! O co hnusnějš to zní, o to víc musíte chápat, že mezi odesíláním emailů se žádostma o vrácení peněz, doposílání záručáků a faktur a vůbec tý produktivní práce je tohle prostě neuvěřitelnej požírač času. Nejen, že mamince řve na ruce dítě, což mi trhá ucho i přesto, že mám hlasitost sluchátka nejníž co to jde, ale ještě jí mám jako násobit a dělit, na jak dlouho jí vydrží šest balení sunaru v případě, že krmí svoje dítě tolikrát denně a porce je taková a maková. Jo, to už se taky stalo.

2. DROBETVĚTŠÍ DÁMA
Tady ty madam nejsou blbé ani zlé. Jen jsou opravdu vyčerpávající, protože mě zaúkolují s tím, že mám zjistit všechny možný rozměry danýho oblečení u nejlépe několika velikostí, které se ale nepohybují pod 42... mít tolik oblečení v sortimentu asi není až taková výhra, obzvlášť, pokud pak taková paní volá, že jí to stejně není a raději to vrátí.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama